Despăgubiri

Venim cu o soluţie sigură prin care te despăgubim în cazul daunelor cauzate de fluctuațiile de tensiune produse din culpa Operatorului de Distribuție.

Devino clientul nostru

După acceptarea ofertei și semnarea contractului de furnizare energie electrică vei primi un certificat de asigurat și poți beneficia de această asigurare oferită de partenerul nostru Groupama Asigurări S.A. oricând, pe perioada contractului, de la data începerii furnizării energiei electrice de către Tinmar Energy și până la 31.12.2017.

În baza asigurării bunul defectat va fi reparat, sau înlocuit în limita plafonului din pachetul pentru care ai optat:

Alege pachetul care ți se potrivește.

În caz de supratensiune, variaţii de tensiune electrică, inducţie, formarea de arcuri electrice, care duc la deterioarea sau distrugerea bunurilor asigurate, poți beneficia în baza ofertei noastre, chiar de despăgubiri în cuantum mai mare decât cele calculate conform procedurii legale. Noi îți oferim toate instrucțiunile și tot sprijinul necesar pentru a rezolva împreună problema:

1 Suni la Contact Center Tinmar la numărul 031/9797, anunţi defecțiunea în Contact Center-ul nostru, în termen de maxim 3 zile lucratoare de la producerea evenimentului. Atunci când ne suni trebuie să ai pregătită factura de achiziţie (sau bonul fiscal/certificatul de garanție) pe numele titularului de contract sau al soțului/soției.

2. Depui cerere de despăgubire (conform formular ANRE – link către formular) în maxim 3 zile lucrătoare de la defectarea produselor.

3. Tinmar notifică Distribuitorul în termen de 3 zile lucrătoare de la data la care a primit cererea ta. Dupa constatatarea Distribuitorului, sau după maxim 10 zile lucrătoare vei fi contactat în vederea demarării procedurilor pentru activarea asigurării.

4. Pentru constatare, îți dăm posibilitatea să apelezi la un specialist autorizat, contractat de noi (prin Tinmar Reparator) pentru aceste situații, sau poți apela la orice service autorizat. În cazul în care ai optat pentru TINMAR REPARATOR, specialistul contractat de noi va face o evaluare a pagubelor și cauzelor de proveniență, iar bunul va fi reparat sau înlocuit, după caz. Constatarea defecțiunilor și a cauzelor care au determinat defecțiunea se face în funcție de natura bunului/ bunurilor defecte de la locul de consum:

    • transportabile: un curier va ridica de la locul de consum bunul avariat (aspiratoare, cuptoare cu microunde, aparate TV cu diagonala mai mică de 65 inch, calculatoare-unități fixe desktop, stații de călcat, combine audio, roboți de bucătărie).

    • netransportabile: specialistul partener se va prezenta la locul de consum și va face direct în locație constatarea pentru bunul avariat (mașini de spălat, frigidere, congelatoare, aparate TV cu diagonala mai mare de 65 inch, uscător de rufe, produse incastrabile: plite, hote, expresoare, cuptor electric).

    • Valoarea sumei de asigurare acoperă : deplasarea specialistului la locul de consum din contractul de energie, constatarea daunei, manopera și piesele necesare reparării bunului asigurat, sau înlocuirea bunului în condițiile în care, în urma diagnosticării produsului, se constată că acesta nu mai poate fi reparat.

    • În cazul în care cheltuielile depășesc suma de 2500 Ron, respectiv 5000 Ron, în funcție de pachetul ales, diferența va fi comunicată, acceptată și plătită de către client la momentul intervenției.

    • În cazul reparației bunului, suma necesară reparației va fi virată direct în contul reparatorului, dacă lucrați cu specialistul companiei partenere de profil, sau va fi virată direct asiguratului, în cazul în care alegi un service autorizat, în baza documentelor justificative (proces verbal de constatare, deviz de lucrări, factură fiscală).

    • Suma asigurată se plătește o singură dată într-un an și reprezintă suma tuturor bunurilor asigurate, suportată de Asigurator.

    • Bunurile asigurate sunt următoarele: aparate electrocasnice (mașini de spălat, cuptoare electrice,frigidere, congelatoare, aparate TV, aspiratoare etc.), aparatura electrică, aflată la locul de consum al clientului pentru care acesta are contract de furnizare energie electrică semnat, avariată sau distrusă ca urmare a fluctuațiilor de tensiune. Asigurarea acoperă doar bunurile electrocasnice cu o vechime mai mică de 5 ani.

Este foarte important să ştii că nu se acordă despăgubiri pentru:

  • daune cauzate de deficienţe care existau deja la încheierea asigurării și care trebuiau să fie cunoscute Asiguratului;

  • avarii cauzate de testări, supraîncărcare intenţionată, sau experimente presupunând impunerea unor condiţii excepţionale de exploatare, fără vreo legătură cu lucrările de întreţinere sau revizie;

  • cheltuieli ocazionate de revizii și reparaţii curente sau periodice;

  • obiecte sau produse conţinute în aparatura electrocasnică (ex: deteriorarea de alimente dintr-un congelator);

  • pagube produse în timpul operaţiilor de omologare sau de probe, fără vreo legătură cu lucrările de întreţinere sau revizie;

  • instalaţia electrică aferentă clădirii, inclusiv tabloul de distribuţie a energiei electrice;

  • daune cauzate de uzură;

  • bunurile cu destinaţie industrială sau supuse unei activităţi comerciale;

  • nu se acordă despăgubiri pentru televizoare și receptoare radio în cazul în care consumatorul nu plătește taxa radio TV pentru respectivul loc de consum;

Dacă defecţiunea aparatului electrocasnic nu se datorează fluctuaţiilor de tensiune, nu uita că poţi apela cu încredere la serviciile TINMAR REPARATOR pentru remedierea situaţiei (contra cost – 100 Ron/reparaţie), sau alegând abonamentul lunar de 10 Ron/ lună care acoperă acest tip de intervenții.

Clienţi Tinmar Group

Acest site folosește cookies, pentru a-ți oferi o experiență cât mai bună. Navigarea siteului înseamnă că ești de acord cu politica de utilizare.