Tinmar Reparator – pentru că prietenul la nevoie se cunoaște

Soluție la un apel distanță

Tinmar îţi recomandă Tinmar Reparator – serviciul de reparaţii la aparatele electrocasnice.

Optează pentru un abonament lunar de 10 Ron pe lună și beneficiezi de reparația combinei frigorifice sau a mașinii de spălat rufe iar pentru plata per intervenţie, poți solicita reparația oricărui tip de aparat electrocasnic din locuința ta. Contează pe noi, oricare ar fi alegerea ta!

Sună la Contact Center Tinmar – 0319797, spune-ne problema ta şi noi trimitem imediat un specialist de la compania parteneră de profil. Acum nu trebuie să mai cari aparatura prin tot orașul, pentru că soluţia este la un apel distanţă și venim noi la tine.

Plata per intervenție

 Constatarea şi deplasarea te vor costa 70 de lei.

Cu doar 30 de lei în plus, achiţi şi manopera de reparație, piesele necesare fiind achiziționate separat, în funcţie de recomandarea specialistului. Poți solicita reparația oricărui tip de aparat electrocasnic, urmând să achiți la final contravaloarea serviciului și a pieselor. Problema ta este ca şi rezolvată, iar lucrarea garantată.

Abonament lunar

Cu doar 10 Ron pe lună:

Primeşti un certificat de garanţie din partea partenerului Tinmar și îți asigurăm reparaţia/ înlocuirea unui produs de tip combină frigorifică sau maşină automată de spălat rufe, în limita plafonului de 1200 de Ron/an.

Dacă produsul nu mai poate fi reparat, beneficiezi de înlocuirea lui.

Atenție: vei primi un aparat electrocasnic nou şi nu contravaloarea acestuia în bani. Dacă vei dori achiziţionarea unui produs la un preţ superior, vei achita doar diferenţa, iar reparatorul îţi va preda produsul nou şi va prelua produsul vechi înlocuit, pentru a fi casat.

Ce trebuie să știi

  • Abonamentul este aplicabil produselor după expirarea perioadei de garanție a producătorului, în regim post garanție.
  • Abonamentul are durata de 1 an și este valabil cu data de 1 a lunii urmatoare în care s-a efectuat plata.
  • Partenerul va asigura garanția lucrarilor executate timp de 6 luni.
  • In cazul renuntarii la abonament inainte de durata de 1 an, iar consumatorul casnic care a beneficiat de o reparatie/ inlocuire, va plati integral urmatoarele:
  • – Prețul intervenției, manoperei, constatării, transportului în valoare de 100 de Ron.
  • – Prețul piesei de schimb folosite, conform devizului de reparație emis de partener.
  • Abonamentul este aplicabil doar persoanelor fizice care au încheiat un contract de furnizare energie electrică cu Tinmar Energy și numai pentru bunurile de la locul de consum din contractul de furnizare.
  • Vechimea produselor acceptate în cadrul serviciului de abonament nu poate depăşi 8 ani de la data achiziţiei (cu condiţia ca la data achiziţiei, produsul să fi fost nou – în caz contrar, subcontractorul Tinmar Reparator va aprecia vechimea produsului). Pentru produsele electrocasnice incluse în abonament, specialistul partener se va prezenta la locul de consum și va face constatarea și reparația la domiciliu.
  • În cazul reparațiilor cu plata per intervenție, specialistul companiei partenere de profil va face constatatrea defecțiunilor în funcție de încadrarea bunului de la locul de consum într-una din categoriile de mai jos:
  • – transportabile (aspiratoare, cuptoare cu microunde, aparate TV cu diagonala mai mică de 65 inch, calculatoare (unități fixe desktop), stații de călcat, combine audio, roboți de bucătărie).În acest caz un curier va ridica de la locul de consum bunul avariat în vederea constatării și reparării;
  • – netransportabile (incastrabile – mașini de spălat, frigidere, congelatoare, aparate TV cu diagonala mai mare de 65 inch, uscător de rufe, produse incastrabile: plite, hote, expresoare, cuptor electric): specialistul partener se va prezenta la locul de consum și va face constatarea și reparația la domiciliu;

Nu sunt acoperite de abonament următoarele situații

Nu sunt respectate condiţiile de manipulare, transport, păstrare, instalare, punere în funcţiune, exploatare şi întreţinere prevăzute în manualul de utilizare sau în condiţii ce contravin standardelor tehnice din România;


Aparatul electrocasnic prezintă deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, şocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare greşită sau neglijenţă, se constată schimbări ale stării aparatului sau păstrarea în condiţii improprii.


Sunt încălcate alte clauze menţionate în certificatul de garanţie pus la dispoziţie de către Tinmar Reparator la vânzarea abonamentului.


Cu Tinmar Reparator, electrocasnicele se repară acum repede şi uşor!

Ai toată energia noastră!

Clienţi Tinmar Group

Acest site folosește cookies, pentru a-ți oferi o experiență cât mai bună. Navigarea siteului înseamnă că ești de acord cu politica de utilizare.