Pentru ca tu să ai mai mult timp liber, ne-am gandit să simplificăm lucrurile. Astfel, pentru a deveni client TINMAR îți punem la dispoziție contractarea online, fără a te deplasa la ghișeu și cu un minim de documente:
Restul formalităților îți vor fi explicate după ce te vei decide ce metodă de contractare ți se potrivește cel mai bine.
Poți încheia un contract de furnizare alegând una din metodele de mai jos:
Ofertele noastre tip pentru furnizare energie electrică și gaze naturale, pentru clienții noncasnici sunt:
Ofertele noastre tip pentru furnizare energie electrică și gaze naturale, pentru clienții casnici sunt:
Pe site-ul ANRE puteți regăsi comparatorul ofertelor tip de la toți furnizorii (energie – aici, gaz – aici).
Furnizarea energiei electrice se face numai în baza contractului de furnizare a energiei electrice încheiat între Furnizor şi consumatorul final. Etapele procesului sunt:
Contractul stabileşte raporturile dintre furnizor şi consumator cu privire la furnizarea energiei electrice, inclusiv facturarea şi plata acesteia.
Contractul de furnizare a energiei electrice se încheie în condiţiile stabilite prin avizul tehnic de racordare, ce constituie parte integrantă din contract, pe o anumită perioadă de timp, stabilită de comun acord.
În situaţiile în care la locul de consum respectiv există un certificat de racordare de la un contract anterior, acesta se poate prelua în cadrul unui nou contract, în condiţiile prevăzute în Regulamentul privind racordarea utilizatorilor la reţelele de interes public şi în contractul cadru aprobat de Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei.
Conţinutul contractului de furnizare a energiei electrice se convine între părţile contractante, cu respectarea prevederilor Regulamentului de furnizare a energiei electrice la consumatori.
Schimbarea furnizorului se realizeaza, cu respectarea condiţiilor contractuale și ale Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea platformei online de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale şi pentru contractarea furnizării de energie electrică şi gaze naturale, aprobat prin Ordinul preşedintelui ANRE nr. 3/2022, cu modificările şi completările ulterioare.
Procesul de schimbare a furnizorului este gratuit, fiind interzisă perceperea oricăror taxe sau tarife legate de parcurgerea acestuia.
Pentru rezolvarea unei dispute apărute în cadrul încheierii contractelor în sectorul energiei, puteți vedea pașii aici.
Pentru înregistrarea unei plângeri puteți să ne contactați:
În cazul neînțelegerilor precontractuale, dacă parțile nu ajung la o înțelegere, acestea se pot adresa Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei în vederea declanșării procesului de soluționare la nivelul acesteia, conform Procedurii privind soluționarea neînțelegerilor apărute la încheierea contractelor în domeniul energiei electrice și termice produse în cogenerare de înaltă eficiență, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 128/2020 pentru aprobarea procedurilor privind soluționarea/medierea neînțelegerilor apărute la incheierea contractelor in domeniul energiei.
În cazul disputelor apărute în derularea contractului, dacă părțile nu ajung la o înțelegere, acestea se pot adresa Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei în vederea declanșării procesului de soluționare la nivelul acesteia, conform prevederilor Regulamentului privind organizarea și funcționarea comisiei pentru soluționarea disputelor pe piața angro și cu amănuntul apărute între participanții la piața de energie electrică și gaze naturale, aprobat prin ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 61/2013.
Procedura privind soluţionarea neînţelegerilor apărute la încheierea contractelor în sectorul energiei poate fi consultată aici.
Acest site folosește cookies, pentru a-ți oferi o experiență cât mai bună. Navigarea siteului înseamnă că ești de acord cu politica de utilizare.