Intervenții de urgență

Cu Tinmar alegi cea mai bună ofertă pentru furnizarea de gaze naturale în locuința ta. Vezi detalii!

Devino clientul nostru

Dacă în locuința ta apare o avarie la instalația electrică, de gaze, sanitară, de canalizare, de încălzire sau ai nevoie de ajutorul unui lăcătuș, beneficiezi gratuit de ajutorul unui specialist care se va prezenta la locul de consum pentru remedierea defecțiunii apărute.

Apelează Contact Center Tinmar 0319797 și vom trimite la tine acasă un specialist autorizat care va efectua reparaţia de urgență necesară securizării locuinţei împotriva unor viitoare pagube sau diagnosticarea defecţiunii şi revenirea ulterioară cu materiale pentru efectuarea reparaţiei, acolo unde este cazul, în următoarele situații:

  • Pentru instalațiile electrice acoperim lucrări ce apar pe circuitul electric după contorul de măsurare a energiei consumate inclusiv avarii ale siguranțelor montate în tabloul electric, lipsa energiei la prize, nefuncționarea corpurilor de iluminat, scurtcircuit în instalația de utilizare, alimentarea cu energie electrică a centralelor electrice.
  • Pentru instalațiile de gaze acoperim: defecțiuni ale senzorilor și robineților aflați pe circuitul de alimentare al aragazului sau al centralei termice și conducte de alimentare sparte sau crăpate ce provoacă scurgeri de gaze iar în cazul centralelor termice se verifică alimentarea cu gaz a acestora dar nu se intervine asupra sistemelor ce aparțin de centrala termică.
  • Pentru instalațiile sanitare și canalizare acoperim: defecțiuni ale bateriilor de chiuvetă, ale sistemelor de scurgere, conducte de alimentare sau de scurgere sparte, crăpate care provoacă infiltrații sau inundații, conducte înfundate și robineți defecți.
  • Pentru instalațiile de încălzire acoperim: defecțiuni apărute la instalația termică din locuință la calorifere și conducte, la robineții de calorifer, robineții de oprire /pornire a alimentării caloriferelor și la robineții de alimentare centrală termică, fără a interveni asupra sistemelor ce aparțin de centrala termică.
  • Pentru intervenții de urgentă de lăcătușerie acoperim situațiile în care este imposibilă intrarea în locuinţă, din cauza pierderii sau furtului cheilor, blocării încuietorilor sau altor cauze accidentale.

Ce trebuie să știi:

  • Înainte de efectuarea lucrării, specialistul va face o estimare a costurilor, pe care o va transmite clientului în vederea primirii acordului din partea acestuia. Beneficiază de acest serviciu doar consumatorii care acceptă intervenția și reparația făcute de partenerul Tinmar.
  • Dacă valoarea reparației depășește suma alocată în limita intervenției, costul suplimentar se achită separat prin modalitatea comunicată de Prestator.
  • Dacă piesa (bateria, țeava, robinetul, etc) depășește suma alocată în limita intervenției, costul piesei se va achita integral. Dacă piesa se încadrează în bugetul alocat, nu mai trebuie achitat nimic
  • Pentru toate reparațiile necesare remedierii problemelor menționate, se înlocuiesc elementele defecte.

Intervenţiile se fac doar cu personal autorizat, pentru fiecare reparație garantăm calitatea lucrării, manopera beneficiind de un termen de garanţie de 6 luni iar piesele de schimb de termenul de garantie dat de producător.

Clienţi Tinmar Energy

Acest site folosește cookies, pentru a-ți oferi o experiență cât mai bună. Navigarea siteului înseamnă că ești de acord cu politica de utilizare.